söndag 12 oktober 2008

Vi ses i Salongen

På tisdag ska jag vara med på en Fairtrade Fokus-aktivitet på Stadsbiblioteket, i Salongen.

Jag ska ha ett säljbord med mina schyssta ekologiska kängor och tröjor.

Har inte hunnit tänka något särskilt på hur jag skulle göra med det, men så fick jag en idé! Jag har rivit långa remsor av sånt där gråbrunt golvpapper, och så ska de hänga över bordet och ner framför och på pappersremsorna har jag skrivit vad det är jag har, alltså produkterna, och priser och att de är fairtrade och ekologiska. Det blir nog bra. Enkelt och bra.

Övrigt som händer vi det här tillfället är att Littlemarbles spelar ,de är ju bra söta de små yrhättorna! Så blir det tipspromenad, minföredrag och provsmakningar. Kom dit vet jag!

Tisdag 14 oktober kl 13.00 - 15.00. Be there!!!!

Inga kommentarer: