tisdag 12 maj 2009

Eko-skorna har kommit till stan!

Jag har varit i stort behov av ett par nya skor en tid. Att ha i jobbet då. Eftersom jag är av den sorten som sliter så försiktigt på mina skor (tassar jag omkring hela tiden?) så håller de i evighet, men rätt vad det var så sprack en söm. Och inte gick det att laga.

Så, få se nu, hur gör man..? Var säljer de skor...?
A - skoaffären.

Ut på stan idag och letade.

På skoaffären Euro sko fanns det till min glädje ekologiska skor! Hurra!

Men inte min storlek. Bu.
Jag är alltför vanlig. Har samma storlek som de flesta andra.

Men en eloge till denna skokedja, som satsat på ekologiskt! Mer sånt, tack!

Frågade runt i andra skoaffärer men det gav inget eko.

Hittade ett par pjuck i alla fall. Syntet som härmar läder. Får duga nu.


Nu ska jag på Pecha Kucha!

....

Inga kommentarer: