lördag 9 maj 2009

Det händer saker....

Jag har en vän som jag knappt har träffat. Ändå känns det som om vi känner varann en del. Vi tycks ha liknande musiksmak, gillar liknande filmer... Sånt säger en hel del.

Vi har hittills ägnat det mesta av vår bekantskap åt att byta filmer med varandra. När jag är i stan han bor i lägger jag en film på nåt ställe dit han får åka och hämta. Och när han sen kommer hit till min stad får jag tillbaka filmen på nåt sätt.

Lite kul, vi har som en hemlig filmklubb.... :-)

Men igår kväll träffades vi IRL också, när han dök upp med sambo på vår livespelningskväll på Grammofon. En trevlig överraskning!

Det är så himla roligt att få nya bekanta. Jag önskar att jag kunde få ägna mina dagar åt att umgås med såna schyssta människor.

Men kanske det kommer att bli förändring så småningom. Kanske jag kommer kunna förverkliga min stora fantastiska idé, som jag har jobbat med under hela vintern och våren....

Jag jobbar på det....

Inga kommentarer: