fredag 26 september 2008

Kul med kulturnatt

Imorgon är det Kulturnatten här i Norrköping. Den dag - och natt - som folk går man ur huse, och verkligen har det underbart och njuuuter av allt fantastiskt som erbjuds. Både på de etablerade kulturinstitutionerna likväl som hos små hål i väggen som man knappt vet om att de finns övriga året. Men Kulturnatten blommar vi alla upp, och hos oss på Grammofon kommer det vara fullt ös!
Jag tror inte att jag överdriver när jag säger att vi har det mest kompletta utbudet och definitivt som sträcker sig längst över tid också - från klockan 11 på förmiddan när vi slår upp portarna, tills nånstans runt midnatt när vi kanske börjar runda av.

Jag ska inte rabbla upp allt som vi kommer bjuda på imorgon - det kan ni hitta på vår hemsida - men några axplock.

Föreningens största band (jag tror de är uppåt tretton som mest) är Tree Full of People. Den här videon är helt underbar - tänk vad de kunde festa förr i världen!

Sen måste ni se Ralph också! Det här är ett exklusivt tillfälle som ges att se detta mytomspunna band. Missa det inte!

Kulturell peepshow bjuder som vanligt på helt oväntade upplevelser - var beredd på det mesta!

Nu måste jag tänka på refrängen.... Det är en dag imorgon också.... :-)

Inga kommentarer: