tisdag 24 mars 2009

Camino en föregångare

Jag gillar verkligen tidningen Camino.
Den har allt man kan önska av ett bra magasin, som småtips, artiklar med intressanta ämnen, skitsnygg och modern layout och framför allt - ett stort hjärta och engagemang för det de gör och tror på!

Den är en av få tidningar jag prenumererar på. Nättidningar i all ära, men de glöms lätt bort i störtfloden av mail, nyhetsbrev, länkar och tips som bara väller in i mailboxen varenda dag...

Den verkliga papperstidningen ligger kvar på köksbordet eller bredvid sängen när jag kommer hem. Så kan jag fortsätta läsa i lugn och ro.

2 kommentarer:

Friederike Gerlach sa...

Kul att jag hittade din blogg! Jag gillar också Camino, men menar att det måste vara en svår balansgång för ett livstilsmagasin att å ena sida propagera återhållsamhet i konsumtion, å andra sida ändå tippsa om prylar och ta in reklam. Men jag tycker att balansen funkar absolut.
Fortsätt med din blogg! Jag gillar den!

Just a Fair-y sa...

Javisst, det är just den där balansen som känns som den funkar! Det har du alldeles rätt i. Det är ju det allt går ut på - att hitta en balans i det vi gör, hur vi lever. Vi kan inte göra allt, men vi kan försöka hitta ett vettigt sätt att förhålla oss till problemet.
Tack för de värmande orden för övrigt! ska kolla in din blogg också!