söndag 22 mars 2009

Yes we can!

Förut idag kom min dotter hem från Hallunda, där hon varit i tre dagar på Ung Kultur-dagarna. Totalt uppfylld av alla fantastiska saker hon upplevt, gjort och lärt sig har hon följaktligen inte pratat om annat hela eftermiddagen och hela kvällen so far. Och jag har lyssnat, andäktigt och beundrande, imponerad - och avundsjuk...

Varför får inte jag åka på såna där roliga grejer!? Jag vill också...!

Men så tänker jag att va sjutton, jag ordnar ju en massa egna roliga grejer. Det blir inte i samma storlek som UKD, jag menar Riksteatern har en LITE större budget än vad vi har på Grammofon. Men vi kan vi med.

Nu håller jag på och planerar för en Kreativ Workshop som vi ska ha i april, sen ska det bli GiG - Grammofon i Gränden hela sommaren och så har vi Kulturnatten då det kommer att bli roligaste stället i hela stan hos oss....!

Så det så. We can do it!

...

Inga kommentarer: