torsdag 1 januari 2009

Bra början


Då var det dags för ett nytt år. Det kommer bli bra, det är jag övertygad om. Det finns så mycket att förbättra i världen, så det är bara att hugga i, och göra det lite bättre, dag för dag.

För mig och min blogg har det börjat på ett alldeles fantastiskt utmärkt sätt. Jag har vunnit Nice Blog Award-priset!

Det är HC Barregren (vilket roligt namn förresten i dessa juletider!:-)som har utdelat detta pris, vilket jag tackar så jättemycket för.

Eftersom det är ett slags kedjepris, som ska skickas vidare till andra, vill jag då högtidligen meddela att följande också tilldelats detta pris:

HC Barregren himself - för att han skriver om allehanda intressanta saker, tipsar om foto, hälsa med mera och verkar vara en trevlig person som bryr sig om tillståndet i världen. Bland annat.
Lottie, för intressanta kommentarer, glada hejarop och för att hon verkar så sympatisk.
Mia för att ha öppnat mina ögon för den häftiga konstvärld hon lever i.
Miss Lyckad för att hon kämpar på, är stark och står på sig, skriver inlägg med engagemang och tro.
Och så till slut tror jag att jag också ger priset till Fröken Sparsmart. Jag kollar inte in där så ofta, men varje gång jag gör det blir jag på så gott humör!

Ja, det får nog räcka.


.....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för den fina utmärkelsen! Jag ska genast kolla dina andra vinnare. Men du, det heter Award, inte ward :-)

Anonym sa...

Oh, tackelitack så himla mycket!!!

Och ha en riktigt god fortsättning på år 2009!!!

Lottie sa...

Tack. Jättekul, va glad jag blir!