måndag 21 april 2008

Nu faller pusselbitarna på plats!

Idag har jag fått napp! En stor organisation med resurser och tyngd har visat sig vara intresserad av min projektidé! Kanske den äntligen ska gå att förverkliga... Hoppas hoppas.

Ska skriva ett förslag till projektbeskrivning till på torsdag, och ha den färdiga skrivningen klar till måndag. Så nu gäller det att ligga i under veckan som kommer.

Håll tummarna för att det kommer att lyckas! Jag vill verkligen det här! Ska berätta mer om vad projektet handlar om när det blir klart. OM det blir det alltså. Törs inte utmana ödet alltför mycket ännu.

För övrigt har jag legat under skalpellen idag... Ingen skönhetsoperation precis, bara en ovanligt svart och dum leverfläck på ryggen. Hoppas den inte var nåt annat än det. Nu är han bortskuren och skickad på analys.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, en projektidé som får liv...spännande! Lycka till med projektbeskrivandet.

Just a Fair-y sa...

Jodu! Nu måste jag slita med att få ihop en vettig projektbeskrivning, och den ska vara klar imorgon kväll. Ska försöka hinna sova nåt också....:-)