torsdag 1 maj 2008

Releaseparty!!!!


Idag är det äntligen dags! Vad jag väntat. Och väntat. Och längtat. Och nu är den här.
Våren?
Nej, det kom för länge sen.

Jag talar om min nya hemsida!!!! Den är äntligen klar, och idag ligger den ute i all sin glans!

Den gamla hade nästintill överlevt sig själv, så det har varit väldigt välbehövligt att få en ny. Och min kära L gav mig den, i julkklapp faktiskt. Men det har ju tagit halva våren att göra den, det blir ju så när man inte har annat än helger och en och annan vardagskväll att jobba på.
Nu får han lite välförtjänt ledighet...

Gå nu genst och besök den, på www.justeafair.com

Återkom gärna med en kommentar om vad du tycker! Jag tar gärna emot konstruktiv kritik.

Jag ska berätta mer en annan dag om hur det kom sig att jag startade Juste a'Fair.

Nu ska jag fira med rysk champagne!!!

Inga kommentarer: